V dnešním konkurenčním prostředí cíleně oslovit a motivovat ke spolupráci schopné lidi, je samostatná manažerská disciplína. To jak kvalitně ji manažer zvládne, je přímo úměrné výsledku, který s vybraným týmem dosáhne.
V tomto čtvrtém kroku získáte klíčové informace o tom, jak zacílit na lidi které hledáte, jakými motivátory je oslovit a jak jim prodat užitek spolupráce právě s vámi.
Navíc získáte informace o tom:
proč obecné inzeráty (je jedno kde) nemohou fungovat;
co je „Biokomunikace“ a jak ji využít pro oslovení potenciálních spolupracovníků;
jak sestavit „profil“ člověka, kterého hledáte tak, aby se „v něm našel“;
jak sestavit motivační oslovení osobnostně odlišných lidí;
jak připravit motivační argumentaci, která prodá spolupráci s vámi;
… a navíc si odvezete:
3 oslovovací strategie pro různé potenciální spolupracovníky;
3 argumentační strategie pro prodej spolupráce právě s vámi.
Naučte se oslovit na trhu lidi, kteří mají šanci naplnit vaše očekávání.
Nabídněte takovou motivující argumentaci, kterou nelze odmítnout.
Bavte se tím, jak vaše strategie funguje 😎
STRUCTOGRAM® 4
Klíč k úspěšnému náboru
Lze rezervovat pouze jako absolvent STRUCTOGRAM® 1–3