ucelený/komplexní – tzn., že bere v úvahu všechny „klíčové“ aspekty, které mají vliv na oslovení a získání kvalitních zaměstnanců pro firmu:
strategii oslovení(pojmenování cílové skupiny, formulace klíčových slov/motivátorů podle osobnosti kterou hledáš).
vliv osobnosti pracovníka „náboru“ pro jednání s kandidátem (každý člověk je jiný, významnou roli při motivaci kandidáta sehrává osobnostní „soulad/nesoulad“ mezi pracovníkem „náboru“ a kandidátem).
správný a rychlý odhad osobnosti kandidáta (rozpoznání „masky kandidáta“ a jeho přirozenosti a tím posouzení jeho perspektivy, obstát v nabízené pozici).
cílené vedení rozhovoru s kandidátem dle jeho osobnosti (každý člověk reaguje na jiné „nákupní signály“, proto je důležité umět zvolit pro rozdílné osobnosti takovou argumentaci a motivaci, která povede k dohodě ke spolupráci).
jednoduchý na pochopení,
ihned využitelný v praxi,
přináší okamžité měřitelné výsledky,
pracuje s nejmodernějšími poznatky výzkumu mozku v souvislosti s lidským chováním a jednáním.
seznámíte se s metodou STRUCTOGRAM®, jejími přínosy a využitím pro „nábor“;
poznáte své SKUTEČNÉ osobnostní předpoklady a rizika pro jednání s kandidáty;
ještě více a lépe budete rozumět důvodům chování a jednání osobnostně odlišných lidí/kandidátů;
odhalíte své předsudky při jednání s lidmi/kandidáty a zjistíte, jak tě při jednání s nimi mohou ovlivňovat;
osvojíte si s využitím pomůcky „Triogram®“ znalost rychlého odhadu osobnosti kandidáta (do 2 minut);
na speciálních video ukázkách získáte dovednost rychlého a správného odhadu osobnosti kandidáta a rozpoznáte „nastavenou masku“ od přirozenosti;
získáte znalost 12 klíčových motivátorů pro jednotlivé osobnosti kandidátů (konkrétní formulace, argumenty, klíčová slova,…);
osvojíte si dovednost připravit a použít cílenou argumentaci s ohledem na osobnost kandidáta;
s využitím STRUCTOGRAM® si sestavíte motivační nabídku (inzerci) pro osobnostně odlišné kandidáty;
a až si vše ověříte v praxi, tak se setkáme na online workshopu, kde:
si vyměníte své zkušenosti s kolegy a budete mít prostor profesionalizovat ty oblasti, ve kterých cítíte ještě rezervy.
Neočekávejte žádné nepoužitelné teorie, očekávejte konkrétní a praktické příklady k okamžitému využití v praxi pro zvýšení úspěšnosti při získávání lidí „s vyšší kvalitou“.