Sales – STRUCTOGRAM® 3

STRUCTOGRAM® 3

Klíč k motivaci zákazníků nakupovat

Předpokladem úspěšného prodeje je poznat motivy ke koupi jednotlivých zákazníků a najít tak pro každého z nich ty nejúčinnější argumenty a vhodnou nabídku.

V tomto třetím kroku získáte klíčové informace pro vytvoření motivující argumentační strategie podle osobnosti zákazníka. Získáte zcela nový pohled na vedení obchodního jednání. Navíc získáte informace o tom:

  • kde se rozhoduje o koupi;
  • jaké signály vysílá váš produkt/služba zákazníkům, pro koho je motivující a koho odrazuje;
  • „Biokomunikace“ – jak rychle můžete získat důvěru zákazníků;
  • jak je možné ztratit sympatie během prvních 20 vteřin a naopak, jak je rychle získat;
 
 

… a navíc:

  • získáte 12 klíčových motivátorů, které nejčastěji rozhodují o koupi (podle posledních výzkumů mozku v souvislosti lidským chováním a jednáním);
  • vytvoříte si cílenou prodejní argumentaci vašich produktů/služeb pro osobnostně odlišné zákazníky.

Naučte se mluvit řečí zákazníka, tím si získáte jeho sympatie.

Poskytněte mu takové argumenty, kterým bude rozumět.
Prodávejte s menší námahou, bavte se prodejem 😎

STRUCTOGRAM® 3

Klíč k motivaci zákazníků nakupovat

Lze rezervovat pouze jako absolvent STRUCTOGRAM® 1

STRUCTOGRAM® 1

Poznejte DNA svého úspěchu